my exchange year in Crestline, California.

GEACCEPTEERD!

Hey allemaal,

Daar ben ik alweer, het is maar 2 dagen geleden dat ik een verhaal had geschreven over dat mijn pakket naar Amerika was verzonden.
Maar toen ik gisterochtend wakker werd zag ik een berichtje van een meisje uit de whatsapp groep met een afbeelding van dat ik op de Ayusa site stond! Zo snel al dacht ik ? het was maar liefst 1 dag geleden dat ik hoorde dat mijn pakket onderweg was naar Amerika..
Maar het was toch echt waar! dat betekende dat ik geaccepteerd was! Alleen had ik nog geen mailtje van Travel Active..
Tot ik later op de dag een mailtje binnen zag komen met super goed nieuws:

GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!
Onze Amerikaanse partnerorganisatie gaat nu op zoek naar een gastgezin en een school voor je. Houd er rekening mee dat dit een tijdje kan duren (gemiddeld 3 maanden) en we willen je dan ook vragen om je geduld hierin. Zodra wij nieuws hierover hebben, nemen we natuurlijk meteen contact met je op.


Mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk, en je begrijpt wel dat ik super blij ben en nu al helemaal niet meer kan wachten, maar ik moet nog even geduld hebben want Ayusa gaat nu opzoek naar een gastgezin voor mij, en dit kan 2 weken duren maar ook 3 maanden of misschien wel 5?.
Dus het enige wat ik nu kan doen is afwachten en hopen op een super leuk gezin!

Dit was het weer voor even, sorry van de verhalen zo kort achter elkaar maar ik moest het toch eventjes delen

Laughing
.
Het volgende bericht zal dus gaan over dat ik een gastgezin heb dus waarschijnlijk zie je voorlopig eventjes geen blogpost van mij meer voorbij komen, we gaan het zien!

liefs,
Willemijn.

Reacties

Reacties

neen the queen

ZBNGJDXFNHGJUN ZO BLIJ

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active