my exchange year in Crestline, California.

kleine update

Hoihoi,

Zoals je aan de titel kan lezen heb ik weer een paar updates :).
17 januari had ik dus mijn interview & engelse test, en ik was echt ontzettend zenuwachtig, wat uiteindelijk helemaal niet nodig geweest was want het ging namelijk super goed!
De toets was ontettend makkelijk en het interview was met een meisje die in 2012 zelf naar Amerika was gegaan met Travel active dus het was ook nog is gezellig.
Begin januari had ik dan ook mijn (XXL amerika size) aanmeldingspakket opgestuurd en toen kon het wachten beginnen.
Ongeveer een maand later kreeg ik dan eindelijk een mailtje over dat er een paar dingentjes nog niet helemaal klopte en ik die even opnieuw moest invullen, dat heb ik natuurlijk meteen gedaan en nu is alles in orde want.....
Mijn pakket is door de eerste 2 check's heen en nu zelfs onderweg naar Amerika!!!

Best gek dit allemaal hoor, maar ik kan echt niet wachten! En ik heb vernomen dat de 'pakket controle' in Amerika redelijk snel gaat dus hopelijk kan ik snel met het goede nieuws komen dat ik geaccepteerd ben!

Nou dit was het dan weer voor even, zoals ik al zei was het een kleine update maar jullie zijn nu wel weer helemaal up to date!

liefs,
Willemijn.

Reacties

Reacties

yvonne

Wow Will, het gaat nu ineens heel hard he? Inmiddels weet je dat je bent geaccepteerd en nu is het wachten op een leuk, gezellig, warm en enthousiast gastgezin!
Super spannend liefie !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active