my exchange year in Crestline, California.

Het wachten is het allemaal waard!

Hoi Allemaal!

Ik heb super goed nieuws, namelijk dat ik..... BEN GEPLAATST!
Donderdag avond zat ik na het eten nog eventjes met mijn ouders televisie te kijken totdat ik de Amerika Whatsapp Groep zag dat iemand zei ; 'Er is iemand van de site af, Willemijn vgm,' 'Ja klopt, Willemijn inderdaad!'
Toen ik dat las begon mijn hart snel te kloppen en was ik eventjes in shock haha, ik riep; jongens.... ik ben van de site!! waarop mijn ouders me verrast aankeken.
Het was al avond dus wist ik dat Travel Active niet meer zou bellen, en dat ik waarschijnlijk de volgende dag (vandaag dus) gebeld zou worden, je begrijpt wel dat ik niet kon slapen die nacht. ik had mijn wekker om 10 uur gezet voor het geval dat ze in de ochtend zouden bellen, maar dat was uiteindelijk niet nodig geweest want ik werd zelfs al om 7 uur wakker, gewoon omdat ik heel zenuwachtig was, ik zei nog tegen mezelf: Hooo, probeer nou te slapen maar neehoor.. dat lukte niet meer. Toen ik om 9 uur de huistelefoon hoorde gaan sprong ik gelijk uit bed, en stond mijn moeder al op de trap met de telefoon, ik nam op en hoorde: Hoi Willemijn, Met Willeke van Travel Active, ik heb leuk nieuws! Je bent namelijk geplaatst, en het is ook nog is een hele mooie plaatsing!
Ik ben namelijk geplaatst in..... CALIFORNIA!! ik kom in het Noord-oosten van California in het plaatsje 'Crestline' Wat 117 km van Los Angeles af ligt, Crestline ligt een beetje in de bergen en het ziet er super mooi uit. Toen ik dat hoorde, kon ik het niet helemaal geloven, maar het is toch echt waar! ja jongens, jullie horen het goed: ik ga naar California! Willeke vertelde wat voor gezin het is en dat ik woensdag al vertrek! Daarna kreeg ik een mailtje met alle informatie over het gezin.
dus... Meet the De Marco Family :

Vader John:
Is 41 jaar oud en is een technicus bij een bedrijf waar hij al 20 jaar werkt. Hij houd verder van Gamen, Lezen, klussen aan het huis, Televisie kijken, Computers, en Politiek.
ook is mij verteld dat hij erg goeie kookkunsten heeft en dat hij graag groot uitpakt bij Kerst en Thanksgiving.

Moeder Sandi:
Is 39 jaar oud en is een verpleegster in het ziekenhuis, ze houd verder van: Familie activiteiten, Walking, hiking, lezen, softball, tennis, koken, community service, TV, muziek,reizen,en tijd doorbrengen met vrienden. Ook doet ze graag vrijwilligerswerk!

Dochter Cassandra (ook wel Cassie):
Is 20 jaar oud en woont niet meer thuis. Ze woont namelijk in Virgina, ze werkt daar voor the US Navy als technise engineer. Ze zal wel naar huis komen met de feestdagen, vakantie's en speciale dagen. Verder houd ze van: Sporten, Shoppen, Muziek, dating (haha),werken, sociaal zijn, en lezen.

Dochter Alexandria (ook wel Allie):
Is 17 jaar oud en gaat naar dezelfde school als naar waar ik naar toe zal gaan, zij is dan een senior (laatste jaars). Ze is heel erg sportief en is aanvoerder van het tennis team en heeft daar zelfs goud mee gewonnen. verder houd ze van:voetbal, softball, socializing, muziek, community service, TV, reizen, Ze is ook een A studenten houd vanookvanafspreken met vriendinnen & haar moeder helpen met vrijwilligerswerk.

Zoon John (ook wel Johnny):
Gaat ook naar dezelfde school als waar ik naar toe zal gaan en is een Sophomore (tweedejaars). Hij houd van gamen op zijn kamer, en mijn gastmoeder schreef dat hij vaak alleen naar beneden komt voor eten. Maar dat komt me wel bekend voor met mijn eigen broer dus dat ben ik wel gewend haha. verder houd hij ook van: afspreken met zijn vrienden, en wandelen & hiken in de natuur.

En ik heb ook 3 hondjes! dat vind ik echt super leuk, maar maar 1 komt in het huis, de andere 2 zijn buiten. ze heten: BB, Susie en Aragon. het is er gemiddeld ook super mooi weer, ik zag dathet er deze gehele week zo'n 31 graden is. maar ik heb ook gezien dat er in de winter wel sneeuw kan liggen!

Ik zal dus gaan naar: RimOf The World High School :
http://rhs.rimsd.k12.ca.us/pages/Rim_Of_The_World_High
Ik zag op de website dat er verschillende sporten & vakken te doen zijn. Ik weet nog niet wanneer mijn eerste schooldag is, maar dat laat ik nog weten.

Het ziet er allemaal zo gezellig en Amerikaans uit en de familie lijkt me super lief! Ik heb net mijn eerste mailtje gestuurd en hopelijk krijg ik snel antwoord terug. Ik kan echt niet wachten! Ik kan nu dus toch wel zeggen dat het allemaal goed komt/ is gekomen en dat het het wachten allemaalwaard is geweest!

Ik ben vandaag nog even snel de laatste dingentjes gaan halen in de stad met Mama en ik heb nu ook al mijn souvenirs bij elkaar!
Ik vertrek dus al over 5 dagen! Ik vind het nu toch wel heel erg spannend maar ik heb er ook super veel zin in! California Here I come!

Ps. Je kan in de rechterkolom je e-mail adress achter laten, dan krijg je een mailtje zodra ik wat upload.

Liefs,

Willemijn

Reacties

Reacties

Fam. de Wit

WAUW!!!! Wat gaaaaf!!!! Zie je wel, ze bewaren gewoon the best for lest...! We wensen je heel veel plezier, het klinkt allemaal supermooi!

groetjes van een nog steeds in spanning wachtende fam. de Wit ;(

Willemijn

Dankjewel!! ik hoop dat jullie ook snel iets horen... :(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active